משרד עו"ד פיננסי

משרד עו"ד פיננסי

העיסוק בכסף, בנכסים פיננסיים ופעילות עסקית בכלל לא תמיד מתנהל על מי מנוחות. כאשר קיימת מורכבות, כאשר נחתמות עסקאות חשובות, אם רוצים לקדם כל מיני שיתופי פעולה ארוכי טווח, כאשר רוצים להסדיר תנאי תשלום בעסקאות גדולות ולטפל במכלול רחב של היבטים עולה הצורך בליווי משפטי ופיננסי גם יחד. לצורך העניין, שוכרים את שירותיו הטובים של משרד עו"ד פיננסי. שירותיו הטובים של משרד שכזה נחוצים לעיתים גם לצורך ליווי במשא ומתן עסקי, מסחרי ופיננסי וגם כאשר מתגלע סכסוך פיננסי.

ליווי בעסקאות מיוחדות

לא נהוג לפנות אל משרד עו"ד פיננסי כאשר עומדת על הפרק עסקה סטנדרטית, שתנאיה ברורים והיקפה הכספי נמוך. למשרד שעוסק במשפט ובפיננסים פונים בדרך כלל כאשר נערכות עסקאות בסכומים גבוהים או כאשר ישנה מורכבות ברמות שונות – הרבה שותפים עסקיים, עסקאות בין לאומיות, צורך בערבויות. עסקה ראשונה בין חברה מסחרית גדולה לבין לקוח עסקי גדול למשל, כאשר נדרש גם משא ומתן מייגע למדי היא בהחלט עניין שדורש ליווי ראוי. שינוי בתנאים מסחריים, עסקה על רקע שינויים רגולטוריים, הסכמים בין חברות ממדינות שונות, גם שם דרוש ייעוץ משפטי ופיננסי ייחודי.

הקמת עסקים ומיזוגים

מתי עוד פונים אל משרד עו"ד פיננסי? למשל, כאשר כמה שותפים חוברים יחדיו על מנת להקים שותפות או חברה בע"מ וההשקעות הנדרשות נחשבות לגבוהות. ייעוץ פיננסי לעסק יכול לכלול טיפול במנגנונים פיננסים, ייעוץ בנושא פיתוח עסקי ומשא ומתן, קביעת נהלים פנימיים כך שיעמדו בכללי החוק, בהתאם לחוקי הלבנת הון וכללי מנהל תקין. גם תהליכי מיזוג עסקיים מלווים על ידי עורך דין.

גבייה ופתרון סכסוכים

בעולמנו לא הכל הולך חלק בעסקים והשתמטות מחובות, מסיבות שונות, אינה דבר נדיר במיוחד. משרד עו"ד פיננסי מטפל בנושאים הללו, שכוללים טיפול בחובות מסופקים, טיפול בהתחייבויות שלא נפרעו והגעה להסדרים עם גורמים שמחוץ לעסק. כמו כן, ייעוץ פיננסי לעסק יכול לכלול ייעוץ בהקמת מערך גביה מוצלח יותר או טיפול בפתיחת הליכים משפטיים כנגד חייב או חייבים.

גם פתרון סכסוכים עסקיים או חילוקי דעות פיננסיות יכול להתבצע בצורה נאותה כאשר משרד עו"ד פיננסי נמצא בתמונה. אם מתגלית חס ושלום מעילה של גורם פנימי או שהחברה כולה נתבעת על ידי גורם עסקי, על ידי לקוח או על ידי רשות כלשהי, עורך דין שמכיר את הנפשות הפועלות או את ההסדרים והחוקים הנוגעים לעניין יוכל לסייע ביציאה מהסבך.

מה היה לנו עד עכשיו?