איך אפשר לבנות אתר בחינם

לאחר יצירת חשבון באמצעות בונה אתרים חינמי כמו Wix או Weebly, עקוב אחר השלבים שלמעלה. בעוד שהשתמשנו בבונה האתרים של GoDaddy כדוגמה העיקרית שלנו, רוב בוני האתרים החינמיים יעשו את העבודה למעלה. לאחר האימון, יהיה לך אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו עם שם דומיין משלך, נגיש לחלוטין לאחרים. לאחר השלמת עיצוב האתר שלך, בחר שם דומיין לאינטרנט.

אתה יכול גם להפעיל את האתר החי שלך עם כתובת אתר בבעלות וורדפרס למי שלא רוצה לשלם על דומיין גם בניית אתרים בחינם תתאים לו, אתה יכול למצוא בקלות עיצובי אתרים המתאימים לסטארט-אפים, חנויות מסחר אלקטרוני, בלוגים, אירועים, השקות מוצרים ומיתוג אישי. אתה יכול בקלות לבנות אתר בחינם אבל ככל שהעסק שלך גדל, אולי תרצה לשדרג לתוכנית בתשלום כדי לקבל גישה לתכונות מתקדמות יותר.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור אתר בחינם היא להשתמש בשכבה החינמית המוצעת על ידי מפתחי אתרים כגון Wix, GoDaddy או Weebly. אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא לבחור באחד מבוני האתרים הטובים ביותר, להירשם לתוכנית בחינם לשירותים המועדפים עליך ואז לבנות את האתר שלך בעצמך. אם אתה רוצה ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך, תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים.

מערכות בניית אתרים בחינם

בוני האתרים הטובים ביותר מאפשרים לך ליצור ולערוך אתר שלם מבלי לגעת בשורת קוד – ובהדרכה זו נדריך אותך צעד אחר צעד כיצד לבנות אתר בחינם היום – ללא קשר למיומנות הטכנית , ידע בתכנות וניסיון בעיצוב אתרים.

כן, אתה יכול ליצור אתר אינטרנט בחינם ב-Coi בחינם, אבל אם אתה רוצה ליצור חנות מקוונת ולהשתמש בשם הדומיין המקצועי שלך, עליך להירשם לתוכנית פרימיום.
עבור עוד מידע אודות איך אפשר לבנות אתר בחינם נא לגלוש לאתר

בונה האתרים מציע גם תוכניות בתשלום כדי לפשט את קנה המידה, בין אם אתה זקוק לתכונות נוספות או להתאים אישית את האתר שלך. הגרסה החינמית גם מאפשרת ליצור מספר בלתי מוגבל של עמודים, למרות שהמותג Wix עדיין פעיל. תאימות ואבטחה משופרת הולכים יד ביד עם ממשק גרירה ושחרור והתוכנית החינמית מאפשרת לך ליצור אתר פשוט עם דומיין ממותג GoDaddy, אם כי זכור שהתוכנית מוגבלת למדי בהשוואה לתוכניות בתשלום.

בעוד GoDaddy ידוע כאתר שבו אתה יכול לקנות דומיינים בעלות נמוכה יש לו גם אפשרות בניית אתרים בחינם משלו לבעלי אתרים שרוצים לקנות דומיינים ולבנות אתר משלהם בו זמנית – GoDaddy מתמקדת ב מה שהופך את הדברים לקלים יותר – מבחירת תבניות מותאמות לנייד, הניתנות לעריכה בקלות ועד תוספות שימושיות כמו כלי שיווק בדוא"ל, בלוג, מתכנן פגישות ודפי משתתפים.

כעת, לאחר שווידאנו שניתן ליצור אתר אינטרנט בחינם, אתה עשוי לתהות אם אתה יכול ליצור גם חנויות מקוונות בחינם. כמו ב-Wix, הצעד הראשון ליצירת אתר חינמי עם Weebly הוא להירשם לחשבון, ולאחר מכן תישאל אם אתה יוצר אתר עסקי או אישי.

בוני אתרים רבים עושים זאת בקלות רבה ולרבים אפילו יש תבניות לתוכן כגון דפי יצירת קשר ודפי שירות. כאן, אתה יכול להשתמש בפונקציית הגרירה והשחרור הנוחה כדי ליצור אתר עשה זאת בעצמך. תכונה זו מאפשרת למשתמשים ליצור פריסה ומבנה אתר משלהם על ידי מענה על סט שאלות שנוצר אוטומטית על ידי המערכת, ובכך לספק תהליך עיצוב אתרים אוטומטי.

מבחינה טכנית אתה יכול ליצור אתר חינמי אבל יהיו מגבלות אתר אינטרנט: חלק ממגבלות האתר עשויות להיות אם תבחר באפשרות החינמית היחידה באתר שלך – מודעות או מיתוג באתר שלך – גם כשאתה יוצר את אתר בחינם, אתה רוצה לוודא שיש לך גישה לתכונות רבות ככל האפשר כדי ליצור אתר אינטרנט פונקציונלי לחלוטין. לאתרים כמו Wix, Constant Contact, GoDaddy ו-Webnode יש עורכים מודרניים לבניית אתרים וגובים רק עבור שמות דומיין ותכונות מתקדמות.

מה היה לנו עד עכשיו?