מתי נכון להזמין ביקור רופא עד הבית

הקדמה: "עשה ואל תעשה" של ביקורי הרופאים

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שיהיה עליך להזמין ביקור רופא בבית. זה יכול להיות עבור מגוון בעיות הקשורות לבריאות, כולל אך לא מוגבל ל:

-להשתעל דם

-קשיי נשימה

-חום מתמשך

-כאבים עזים בבטן או בחזה

-חום עם כאב ראש חזק וצוואר נוקשה

-שלשול עקוב מדם

-הקאה דם או חומר שנראה כמו שאריות קפה

אם יש לך אחד מהתסמינים הללו, חשוב שתתקשר מיד לרופא שלך. הם יוכלו לעזור לך לקבוע אם יש מצב חירום ומה הצעדים שצריך לנקוט. אם הם אומרים לך שאין מצב חירום, הם ייעץ לגבי השלבים הבאים בהתאם לסיבה לביקור שלך. לדוגמה, אם זה נובע ממצב כרוני כמו אסטמה או סוכרת, הם עשויים לייעץ כיצד להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר. אם זה בגלל פציעה או מחלה שהסתובבה

להלן חלק מהוראות עשה ואל תעשה של ביקורי רופא:

– "אל תזעיק רופא על מחלה קלה או פציעה."

– "אל תקרא לרופא על מחלה שאינה משתפרת."

– "אל תתקשר לרופא אם יש לך ביטוח בריאות."

– "אל תזמין ביקור בית מהרופא הראשי שלך אם אתה בהריון או עם לחץ דם גבוה."

כיצד למנוע מביקורי רופא בית להיות יקרים שלא לצורך

אם אתם תוהים מתי הזמן הנכון להזמין ביקור רופא בית, התשובה היא לפני שיהיה צורך. ישנם אמצעי מניעה רבים שתוכל לנקוט כדי למנוע מביקורי רופא בית להיות יקרים שלא לצורך.

ביקור רופא בית הוא חלופה לביקור בבית חולים לבעיות רפואיות קלות. לרוב זה זול יותר מהליכה למיון ויכול להיות נוח יותר. עם זאת, חשוב לדעת מתי כדאי להשתמש בחלופה זו.

ישנן כמה סיבות שאולי תרצו ללכת לחדר המיון במקום ביקור רופא בית. אם יש לך תסמינים שעלולים להיות מסכני חיים או אם יש לך פציעות חמורות, עדיף לבריאות ולבטיחות שלך לפנות ישר לחדר המיון.

אם את בהריון או יש לך תינוק, זה יהיה גם טוב יותר לבריאות ולבטיחות שלך אם תפנה ישר לחדר המיון במקום לבקר רופא בית.

ישנן כמה בעיות רפואיות קלות שבהן ייתכן שלא הגיוני להשתמש בשירות רופא ביתי מכיוון שהן עלולות להוביל לביקורים יקרים יותר בעתיד. אלה כוללים חום גבוה, הקאות או שלשולים הנמשכים יותר מ-24 שעות ללא שיפור, ירידה בלתי מוסברת במשקל מעל 4 קילו באחד

למה אתה יכול לצפות מביקור רופא בבית?

היתרונות של ביקור רופא בבית הם שאתה יכול לקבל את הפרטיות והנוחות של הבית שלך. לא תצטרכו לדאוג לחכות בתורים ארוכים, או להיות נבוכה מול אנשים אחרים. אתה גם לא צריך לדאוג לקבל הסעה ממשרד הרופא וממנו.

רופאים שעושים ביקורי בית עוברים בדרך כלל הכשרה כרופאים כלליים, מה שאומר שהם יכולים לאבחן ולטפל במרבית המחלות השכיחות. הם יכולים גם לרשום תרופות, אם תזדקק להן.
למידע מורחב אודות מתי נכון להזמין ביקור רופא עד הבית ורופא עד הבית באפשרותך לגלוש לאתר meda-ly.co.il

רופאים מסוגלים לאבחן ולטפל במצבים בריאותיים קלים בבית. זוהי דרך בטוחה וחסכונית להעניק טיפול לחולים שאינם במצב חירום.

בעבר, האנשים היחידים שיכלו לראות רופא בבית היו אלה עם מחלות קשות או פציעות, אבל עכשיו זה הפך להיות נפוץ יותר. ביקור רופא בבית משמש בדרך כלל לטיפול מעקב או כדרך להפחתת הלחץ על מי שזקוק לטיפול רפואי אך אינו רוצה להיכנס למשרד.

מה היה לנו עד עכשיו?